Loading...

Videoregistratie & LIVESTREAMing

Naast grafische vormgeving is Fat Rabbit onder andere ook gespecialiseerd in het doen van professionele videoregistraties en livestreams naar verschillende populaire kanalen zoals Facebook Live en YouTube Live.

 

Videoregistratie van een evenement biedt de mogelijkheid complete live sets op te nemen om deze later als livestream uit te zenden of als losse video's te uploaden op ieder gewenst kanaal.

 

Fat Rabbit biedt verschillende mogelijkheden voor het doen van kleine live uitzendingen tot het vastleggen van grootschalige evenementen. Wij bieden de mogelijkheid tot het vastleggen van jouw evenement met één tot maar liefst tien verschillende camera's!

 

 

PERSONALISEER

Wij bieden de mogelijkheid tot het personaliseren van de livestream met een logo, verschillende lower thirds, pauze schermen, countdowns enzovoort, beide geanimeerd en statisch.

 

Ben je niet in het bezit van deze media, dan is Fat Rabbit in staat zeer professionele animaties en ontwerpen te creëren volledig naar jouw wensen.

Contact

Vraag een offerte aan

BUDGET

Fat Rabbit biedt mogelijkheden voor ieder budget en ieder formaat evenement.

 

Heb je interesse in onze videoregistratie of livestream dienst op maat, vraag dan direct een vrijblijvende offerte aan.

HOEVEELHEID GEGENEREERD BEREIK

AANTAL BEKEKEN MINUTEN

GESTREAMDE MINUTEN

142854
29179
1482

4 REDENEN OM EEN LIVESTREAM TE DOEN

1.  BOVENAAN IN HET NIEUWSOVERZICHT

Tijdens een livestream naar een kanaal als Facebook Live gebeurt er iets bijzonders. Naast dat de stream zoals iedere andere post in het nieuwsoverzicht van jouw likers komt te staan, werkt het algoritme van Facebook zo dat de stream hier voor een langere periode bovenaan staat, krijgen vrienden van likers de stream eerder te zien dan een normale post en ontvangen likers van de pagina tevens een melding dat de pagina op dat moment live is. Dit fenomeen vindt plaats omdat Facebook er vanuit gaat dat de live content in principe alleen relevant is wanneer het daadwerkelijk live is. Dit zorgt ervoor dat meer mensen op de hoogte zijn van jouw evenement.

 

2. VERHOOGDE INTERACTIE

Het is al bekend dat een video posten voor meer interactie zorgt dan een post met enkel tekst. Een livestream gaat hierbij nog een stap verder. Omdat meerdere mensen de video op exact hetzelfde moment bekijken ontstaat er in de reacties een tijdelijke mini-community. Deze kleinschalige community bestaat uit likers, potentiële likers, en potentiële bezoekers van jouw evenement. Door zelf hier ook in te mengen ontstaat er een persoonlijke uitstraling voor jouw organisatie wat ervoor zorgt dat de drempel voor de kijker lager wordt om contact op te nemen met de pagina en het evenement te bezoeken.

 

3. WEES UNIEK

Het livestreamen van jouw evenementen en content kan jouw evenement of merk een fantastische boost geven en differentiëren van de huidige markt. Livestreamen is een wijd inzetbaar format, in te zetten bij lezingen tot dancefestival. Een ander groot voordeel, is dat tot op heden livestreaming een ongebruikelijke vorm van marketing is. Als je deze innovatieve manier van internet video kunt verwerken jouw marketing plan, onderscheid je jouw organisatie van de competitie.

 

4. GROTER BEREIK

Elk evenement heeft geografische en fysieke beperken, of dat nu in Groningen is, of in Amsterdam. Met het gegeven dat sociale media almaar toenemen in populariteit is de optelsom snel gemaakt. Het livestreamen van een evenement en het verzorgen van live content op social media maakt het evenement bereikbaar aan een landelijk of zelfs wereldwijd publiek. Dit betekent dat de inhoud van jouw evenement elke fysieke en geografische grens kunnen overschrijden. Dit zorgt er vervolgens voor dat een veel grotere doelgroep bereikt kan worden.

© 2018 - Fat Rabbit - All Rights Reserved - Algemene Voorwaarden